V dnešní zrychlené době dochází k elektronizaci většiny komunikace, tudíž i vaše direct mail komunikace se musí přizpůsobit. Emailing (též email marketing) je typem direct mail komunikace kdy společnost komunikuje pomocí cíleného hromadného rozesílání emailů.
Emailing je narozdíl od nahodilého rozesílání emailů cílený (dokáže emaily personalizovat), plánovaný (rozesílání emailů lze přesně načasovat) a disponuje detailními statistikami (zpětná vazba emailingu je na vysoké úrovni.)
Direct mail komunikace je pro zadavatele relativně levnou a výhodnoou komunikací. Emailing, který sem také řadíme, je ještě výhodnější.
Cena za jeden email skrze systémy hromadného rozesílání emailů se může diametrálně lišit. Některé společnosti nabízí tzv. kreditové účty, kde platíte za početrozeslaných emailů. Další možností jsou tzv. paušální účty, kde klient platí za počet kontaktů, přičemž počet rozeslaných emailů je neomezený.
Email marketing je tak pro vás stává daleko dostupnějším než obecný direct mail, můžete začít investicí v řádech několika stokorun a teprve poté se rozmyslet, zdali budete pokračovat, nebo zvolíte jinou možnost komunikace. Některé systémy nabízejí i možnost vyzkoušet emailing ZDARMA!